Team
Giraffen 1/2 Naomi v.d Burg
Mirjam Vermeulen
Beren 1/2 Mirjam Vermeulen
Judy Boer
Kikkers 1/2 Esther van Gerwen
Pamela Plasmeijer
3A Renske van der Biezen
3B Daniëlle Jeurissen
Anne Willemen
4A Milon van Dommelen (Vervanging t/m dec. Lonneke Arens)
Jeroen Büller
4B Miek van Schijndel
Daphne Buitenkamp
5A Suzanne van der Poll
Christa Verkammen
5B Lucia van de Zanden
6A Daphne van der Brugh
Bianca Dappers
6B Heleen Kalis
Sonja Ulehake
7A Sonja Peperkamp
Linda van Hofwegen
7B Demi Kersten
Heleen Kalis
8A Yvette Wijtman
Maudy van der Plas
8B Maudy van der Plas
Linda van Hofwegen
Personeel met niet groepsgebonden taken:
Intern begeleider Heleen Kuiper
Bouwcoördinatoren Onderbouw Danielle Jeurissen/Milon van Dommelen
Bovenbouw Maudy van der Plas
Administratie Pascal van Schijndel
ECstra en Newton kids Pamela Plasmeijer
Marieke Baten
Ondersteuning Hetty Gallé
Jane Krootjes
ICT Miek van Schijndel
Conciërge Maik Jansen en Henri van der Doelen
Muziek Vincent Las
Sport en beweging Renske van Kilsdonk
Directie Hans van Zoggel
Het team bestaat uit verschillende enthousiaste medewerkers en vrijwilligers met allen hun eigen taak. De groepsleerkracht is in eerste instantie degene waarmee uw kind het meest te maken heeft. Er zijn op onze school ook een aantal gespecialiseerde leerkrachten met bijzondere taken. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:
De intern begeleider (Heleen Kuiper) begeleidt leerkrachten bij de zorg rondom kinderen, die extra aandacht en begeleiding nodig hebben en stuurt mede de ontwikkeling van ons onderwijsconcept aan. Tevens is de intern begeleider lid van het managementteam (MT).
De bouwcoördinatoren sturen mede de onder-/bovenbouw aan en zijn in eerste instantie aanspreekpersoon voor personeel en ouders. Tevens is de bouwcoördinator lid van het managementteam (MT).
De ICT-coördinator is speciaal belast met de ontwikkelingen rondom ICT.
De leescoördinator draagt zorg voor een stimulerende en uitdagende leesomgeving in de school. De leescoördinator is de contactpersoon voor het leesonderwijs op onze school, zowel intern als extern. Zij/hij zorgt voor afstemming van het aanbod, zodanig dat er een doorgaande lijn ontstaat.
De taalcoördinator draagt zorg voor een doorgaande lijn op het gebied van taalontwikkelingen en onderwijs.
De rekencoördinator zorgt voor een doorgaande lijn op het gebied van rekenen.
De gedragscoach adviseert de groepsleerkracht op het gebied van zowel individueel als groepsgedrag.
De specialisten voor kinderen met ontwikkelingsvoorsprong en meer-/hoogbegaafdheid adviseren de groepsleerkrachten en verzorgen lessen aan kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong/meer- en hoogbegaafdheid
Voor algemene taken is er op ‘t Sparrenbos administratief medewerker: Pascal van Schijndel.

Daarnaast is er op school een directie werkzaam met de volgende taken:
- Onderwijs (met daarbij diverse gerelateerde taken zoals ontwikkeling kindcentrumplan, verantwoordelijk voor doorgaande lijnen, aanschaf leer/hulpmiddelen).
- Personeel (bijv. gesprekkencyclus, beoordeling, taakbeleid, functiemix, vervanging, klassenbezoek, studenten).
- Financiën (begroting, verantwoording, jaarverslag).
- Beheer, organisatie, huisvesting (bijv. groepsverdelingen, roosters, huisvesting).
- Contact ouders (intake nieuwe leerlingen, MR/Klankbordgroep)
- Communicatie (kinderen, PR, contacten met Kanteel, wijkraad, gemeente en overige instantie die samenwerken met het educatief centrum).
- Inspectie, bestuur (bijv. kwaliteitsbeleid).
Vervanging leerkrachten
Bij ziekte of verlof van leerkrachten wordt vervanging geregeld. Als we geen vervanging kunnen regelen splitsen we een groep in het uiterste geval op. De leerlingen zijn dan te gast in een andere groep, waar ze aan de hand van het zogenaamde ‘noodplan’ werken aan hun eigen leerstof.
We streven ernaar de kinderen niet zomaar naar huis te sturen.
Studenten
Onze school is een academische opleidingsschool. Hierbij streven wij naar kwaliteitsverbetering, professionalisering, schoolontwikkeling voor zowel leerlingen, studenten als leerkrachten. Jaarlijks functioneren er meerdere stagiaires vanuit verschillende opleidingsinstellingen. ’t Sparrenbos is een van de 5 academische opleidingscholen binnen Signum. De belangrijkste opleidingsinstellingen die binnen onze school actief zijn, zijn:
- PABO (opleiding tot leraar basisonderwijs)
- ALO (opleiding tot leraar sport en beweging)
- MBO (opleiding tot klassen- en onderwijsassistent en bewegingsonderwijs)